poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Prolog

Samotność ? Co to właściwie jest ? Z naukowego punktu widzenia jest to zjawisko subiektywnie odczuwalne. Stan emocjonalny człowieka wynikający z braku pozytywnych relacji z innymi osobami. Stan bez miłości, uczucia skierowanego do osoby, połączonego z pragnieniem dobra. Stan bez szczęścia, emocji spowodowanej doświadczeniami ocenianymi jako pozytywne. Jest to stan pełen bólu, czyli przykrego i negatywnego wrażenia zmysłowego i emocjonalnego. Stan, w którym cierpienie jest na porządku dziennym. Wyjaśnię to teraz nieco prościej. Czy kiedykolwiek zostałeś odrzucony ? Czy kiedykolwiek myślałeś, że wszystko i wszyscy są przeciwko Tobie ? Nie masz na kim polegać ? Wszystkie problemy spadają na Ciebie tak nagle i jest ich coraz więcej, a nikt nie jest w stanie Ci pomóc i pocieszyć chociażby tymi durnymi, często pustymi i nic nie znaczącymi słowami "Wszystko będzie dobrze " ? Pomimo posiadania wielu znajomych, czujesz się jakbyś na Ziemi był jedynym człowiekiem ? Potrzebujesz z kimś porozmawiać, wyżalić się, ale masz wrażenie, że nikt nie chce Cię słuchać ? Czujesz się jak pieprzony odrzutek ? Tego stanu nie da się opisać słowami. Możesz wyjaśniać go naukowo, ale nigdy nie dowiesz się jak to jest. To wszystko dzieje się w Twojej głowie, w umyśle. Nie jest to zwykłe złe samopoczucie.W samotności jest wiele cierpienia i bólu. Osoba samotna na większość tych pytań powyżej odpowie krótko - "tak". Z niewyjaśnionych dotąd powodów takich ludzi jest coraz więcej, do nich nalezę również ja - Rosalie Lutz , zwykła siedemnastolatka mieszkająca w Londynie, mieście do którego każdy człowiek pragnie przyjechać, uważając je za kolejny cud świata. Wbrew pozorom nie jest ono takie świetne jak się wydaje. Życie tu nie jest kolorowe wręcz przeciwnie jest koszmarem. Zastanawia Cię pewnie jak to możliwe, że dziewczyna w moim wieku wie tyle o znaczeniu słowa " samotność " otóż to, przez te siedemnaście lat przeszłam o wiele więcej niż powinnam. Z samotnością zmagam się już od dłuższego czasu, ale czy znajdę kogoś kto mnie od niej uwolni ? Kogoś kto wyrwie mnie z tego piekła zwanego " SAMOTNOŚCIĄ " ?



***
Cześć ! No to mamy prolog :3 Mam nadzieję, że zapowiada się ciekawie, co ? Na początku chcę Was ostrzec, że w opowiadaniu pojawią się wulgaryzmy i scenki +18, więc jeśli nie przepadasz za takimi historiami, w których są one zawarte, po prostu nie czytaj :) Druga rzecz chyba najważniejsza, kierujmy się zasadą Wy komentujecie ja dodaję rozdział. Musimy działać razem, więc tak samo Wy jak i ja mam nadzieję, że będziemy się do tego stosować. Za jakiś czas powinien pojawić się zwiastun opowiadania ;) Jeszcze jedno, w razie jakichkolwiek pytań znajdziecie mnie tutaj @Domixon :)

11 komentarzy:

  1. fajny prolog :) + zwinęłaś mi nazwę z Tumblr hahaha XD będę czytać ! ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to głębokie, takie wow. Też będę czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog!! Uwielbiam twój styl pisania i z niecierpliwością czekam na nex rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry prolog, gdybyś dodała następny rozdział, bardzo chciałabym go przeczytać, wmiec jeśli możesz informuj mnie @Paulaa9999

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się zapowiada, pisz pisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobał mi się prolog :D
    Mam nadzieje, ze rozdziały też bd takie cudowne :*

    @kasia763

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się mega ciekawie. Mam przed sobą do nadrobienia 6 rozdziałów i siedzę jak na szpilkach bo nie wiem co przyniosą. <3
    Proszę o informowanie @czekaj_kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. 48 year-old Executive Secretary Aurelie Cooksey, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like The End of the Tour and Inline skating. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Tacoma. kontynuuj czytanie

    OdpowiedzUsuń